just an ordinary gurl <3

Monday, January 31, 2011

jeles ke???

haaaa,,,,
entry kali ni memg aku bengang,,
lame dah aku dgr pasal neyh..
tp buat bodo jee.
tp td en.BF saye citee lagi..


nape ek syg??
dorang jeles eh??
HAHAHA...
kite xjeles kat sape2 pon nape mesty dorang jeles??


b..
nape mesty dorang nk kp b ni kwa nk g menggatal ngn gurl laen??
beby rase b ni 24 jam ngn beby,,
cume mlm jela kite buat hal masing2..
malam kan..
aku bukan boleh kwa mlm,,
except ngn abg2 aku or kwn2 baek aku,,
baru bleh kwa ngn b kan??


bile plak b g ngorat org laen??
hahaha..
sian kat b kn??


tp xpelaa..
kite je taw sejaoh mane cerita kite..
so,buat pekak sudah..
x mati pon nk buat pekak,,
dorang menambahkan pahale b jekan???
hihihi..
suke la mcm ni,,
kalo g2 mengata la hari2 ek??


ITS UP TO U TO TALK BAD OR WAT..
I ACCEPT MY BF AS HE IS..
WATCH UP UR MOUTH KEYH??


marah?
suke ati sayelaa nk tulis apee...
dis space is mine..
so???


nak bace bace..
xpyh mengata..
org laen pon ade hati weyh..


aku ni mmg cpt terase..
so??
aku terime diri aku seadanyee...




people out there..
jaga tepi kaen sendiri k..


bye!!!!!





No comments:

Post a Comment